هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ساعتهای مد برای مردان و زنان

امروز نگاهی می اندازیم به برخی از ساعتهای مد بسیار سرگرم کننده که در حال حاضر در ایران ساعت در دسترس هستند.

خواهان ساعت های مردانه ای باشید که دنبال آنها هستید ، یا ساعت های زنانه ، بهترین خرید شما را با گزینه های جذاب جذاب از مارک های مختلف محبوب پوشش داده است.

برای یک بحث کلی در مورد اینکه ساعت مچی چیست (همراه با نگاهی به چند نمونه که به نظر من شخصاً بسیار جالب است) ، فقط به خواندن ادامه دهید.

ساعتهای مد چیست؟

ساعتهای مد معمولاً ساعتهای با مارک تجاری هستند (که بعضاً به اسم طراحانی مانند کنت کول نامگذاری شده اند) که طراحی های خود را مطابق با آخرین روندهای مد و سبک های محبوب تنظیم می کنند. آنها معمولاً با حرکات کوارتز بسیار دقیق اجرا می شوند و اغلب با طراحی های مینیمالیستی (غالباً ظریف) مشخص می شوند. در سال های اخیر ، گرایش ها به سمت اندازه های بزرگتر و استفاده از انواع مواد و رنگ ها متمایل شده است. در واقع ، در دنیای کنونی ساعتهای مد بسیار متنوع است که شما عملا می توانید هر سبک یا طرحی را که تصور کنید داشته باشید. به عبارت دیگر ، اگر می توانید آن را تجسم کنید ، احتمالاً در جایی وجود دارد.

آنچه که به طور معمول ساعت های مد نیستند ، ساعت های مکانیکی و اتوماتیک هستند که به دلیل ماهیت کاملاً مکانیکی بودن ، دارای اعتبار بیشتری در جمع و علاقه مندان هستند. با این حال ، بیشتر افراد لزوماً به یک ساعت مکانیکی احتیاج ندارند. اگرچه در نوع خود سرگرم کننده و جذاب است ، اما ساعت های مکانیکی به مراقبت بیشتری نسبت به ساعت های کوارتز خود احتیاج دارند و آنها دامنه را از بسیار مقرون به صرفه تا بسیار گران قیمت اجرا می کنند. بیشتر افرادی که اهل ساعت های مکانیکی هستند ، بیشتر آنها را به دلیل نبوغ دنیای قدیم ارزیابی می کنند ، هرچند که دقیقاً به اندازه قطعات کوارتز دقیق نیستند.

اگر دلیل اصلی شما برای تماشای ساعت ، یک ساعت مچی روزانه است که به شما کمک می کند تا به موقع به محل کار خود بروید و در جلسات دیر نکنید ، یک حرکت مبتنی بر کوارتز احتمالاً تمام آنچه شما نیاز دارید (و بیشتر احتمالاً بهترین شرط بندی شما) است. اگر شما هم دوست دارید ساعت های خود را با لباس ها هماهنگ کنید و سعی کنید ظاهر زیبایی داشته باشید ، یک ساعت مچی ممکن است مناسب ترین گزینه برای شما باشد. بسیاری از مردم دوست دارند چند ساعت مختلف داشته باشند تا برای هر مناسبتی قطعه ای داشته باشند. این البته یک تصمیم شخصی است و به هیچ وجه برای همه ضروری نیست. اگر ساعت (یا ساعت هایی) را که دوست دارید انتخاب کنید و از آنها بخاطر آنچه که هستند لذت ببرید ، واقعاً نمی توانید اشتباه کنید.

ساعتهای مد مردانه

اولین نمونه ساعت مچی شیک مردانه که می خواهم به نمایش بگذارم ، ساعت مچی آنالوگ مردانه POLO SB.10057 42 میلی متر با شیشه سافایار است. با بند حصیری ریز بافت مشکی ممکن است برای بعضی ها کمی جسورانه باشد ، اما اگر روحیه کشیدن آن را دارید ، احتمالاً زندگی مهمانی خواهید بود! این ساعت با ترکیبی از اعداد رومی و روز شمار تنظیم شده برای نشان دادن موقعیت های ساعت در برابر شماره گیری غنی و نقره ای رنگ ، این ساعت نیاز به دیده شدن دارد. این ساعت همچنین دارای پک و گارانتی شرکتی و قاب از جنس استنلس استیل ، قطر 42 میلی متر ، 30 متر مقاومت در برابر آب (نه برای شنا !!) و تاریخ شمار در موقعیت ساعت 3 است ، به همان اندازه که سرگرم کننده است نیز کاربردی است!

ساعتهای مد زنانه

یکی دیگر از نمونه های خوب ساعت مچی استثنایی بانوان ، ساعت مچی آنالوگ برند LAXMI با صفحه بلورین Swarovski است. ویژگی های این خیره کننده مطلق از دقت بسیار دقیق کوارتز ، یک قاب استیل ضد زنگ 38 میلی متری (با رنگ رز طلایی) ، تک موتور ، عقاید درخشان برای دید آسان در شب (عقربه های شب تاب) ، 30 متر مقاومت در برابر آب (با آن شنا نکنید !!) ، و تعداد زیادی کریستال دست ساز Swarovski برای برخی از مهمانی های لوکس. اگر یک ساعت برای بانوی درخشان و زیبا مورد پسند شما باشد ، نمی توان این LAXMI را شکست داد!

دسته بندی ها :

به اشتراک بگذارید :

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید